مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

 

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

 

مراحل کلیدی روند مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

1: مشاهده تور

به درخواست مشتری، نماینده املاک و مستغلات ما، شما را از هتل یا هر مکان دیگری که در آن اقامت دارید، سوار می کند. از آنجا، شما را به دیدن مکان های مناسب و محله های اطراف می برد. ما درک می کنیم که مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک یک تصمیم بزرگ در طول زندگی است و این اجازه را به مشتریان خود می دهیم که با انتخاب خود احساس راحتی کنند.

2: سپرده گذاری و توافقنامه فروش

هنگامی که ملک مورد نظر خود را جهت مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک انتخاب کرده اید، گام بعدی این است که قرارداد خرید با فروشنده را امضا کنید و مبلغی که معمولا 5،000 دلار است، را بپردازید.

در این مرحله از مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک، شما به پاسپورت خود نیاز دارید. متن توافقنامه به سه زبان، ترکی، انگلیسی و زبان خود شما خواهد بود.

قرارداد جهت مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک در دو نسخه، یکی برای فروشنده و یکی برای خود شما به عنوان خریدار، صادر می شود. این توافقنامه شامل تمام شرایط و ضوابط مرتبط با فروش می باشد و از نظر قانونی جهت مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک بسیار لازم است. در این مرحله ما همچنین کمک های دیگری شامل خرید مبلمان، شماره های مالیاتی و باز کردن حساب های بانکی به شما ارائه می دهیم.

3: پرداخت

توافقنامه های فروش نیز جهت مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک شامل پرداخت ارز می شود که معمولا شامل مراحل زیر است:

• سپرده (معمولا به مبلغ 5.000 دلار) هنگام امضای قرارداد فروش

• پرداخت کامل هنگام دریافت اسناد و مدارک

در برخی موارد با توجه به توافق با خریدار و فروشنده؛

• سپرده (10٪ از مبلغ اموال) هنگام امضای قرارداد فروش

• مرحله دوم پرداخت که عموما در مدت 3 تا 4 ماه است

• پرداخت نهایی در زمان امضای معامله

4: دریافت اسناد شما

هنگامی که وکالت را جهت مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک تعیین می کنید، باید زمانی که اعلام شد که سند شما برای جمع آوری آماده است، باید خودتان هم حضور داشته باشید. در این مرحله از مراحل مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک پرداخت نهایی انجام و تمام مالیات ها و وظایف دولت پرداخت می شود. هر دو فروشنده و خریدار در دفاتر اسناد رسمی در یک زمان تعیین شده یکدیگر را ملاقات می کنند، و انتقال رسمی این سند در حضور یک مترجم زبده صورت می گیرد. در این صورت شما صاحب یک ملک در ترکیه هستید و می توانید برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک اقدام کنید.

 

هزینه های اضافی برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک پرداخت می شود؟

 با شرکت های ساختمانی که برای تنظیم قیمت خانه های جدید کار می کنیم، برای خرید این نوع از املاک و مستغلات هزینه ای نمی کنیم. ما با پرداخت 2 درصد از هزینه های فروش مجددا شارژ می کنیم. صفحه هزینه های خرید شامل اطلاعات مربوط به سایر هزینه های مربوط به روند مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک می باشد.

 

چه وقت سند ملک جهت مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک انتقال پیدا می کند؟

برای انتقال سند جهت مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک، خریدار و فروشنده یک تاریخ مشخص را تعیین می کنند. هنگامی که پرداخت کامل صورت گرفته باشد، امضای سند مالکیت انجام می شود. هنگامی که شما یک آپارتمان با نام تجاری جدید را از یک شرکت ساختمانی خریداری می کنید، در بیشتر موارد، وقتی که 70٪ از قیمت ها پرداخت می شود، خریداران می توانند وارد ملک شوند.

 

چگونه می توانید صورت حساب خدمات مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک را پرداخت کنید؟

ما همچنین جهت مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک به شما کمک می کنیم تا آب و برق را ثبت کنید و در این مرحله به بهترین و ساده ترین راه را برای پرداخت قبوض خانوار پیشنهاد می کنیم.

 

چه اسنادی جهت مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک نیاز است ؟

در ابتدا، برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک ، پاسپورت و شماره مالیاتی محلی نیاز است. برای باز کردن یک حساب بانکی در ترکیه جهت مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک، باید شماره مالیاتی و همچنین یک صورتحساب خدمات از خانه ی خود را در کشور خودتان که در آن زندگی می کنید داشته باشید. و در نهایت، دو قطعه عکس 3 در 4 مورد نیاز است.

 

تاریخ درج مطلب 1397/11/07

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر

موسسه حقوقی آینده سازان مهر با سابقه فعالیت در زمینه حقوق خصوصی داخلی و بین الملل هم اکنون یکی از موسسات موفق و محبوب حقوقی کشور می باشد. موسسه حقوقی آینده سازان مهر هم اکنون از طرفی به عنوان یک دفتر مهاجرتی در شیراز تحت عنوان حقوق بین الملل خصوصی و از طرف دیگر بررسی پرونده های حقوقی و کیفری در زمینه های خانواده، ملک، قراردادها، مسائل کارگر و کارفرما را پذیرا می باشد.

دفتر آلمان

تلفن : ۰۰۴۹۱۵۱۲۹۹۴۶۲۳۵

آدرس : unterrther, strasse 71, 40468 dusseldorf

دفتر کانادا

تلفن : +1 (416) 262 2994

آدرس : Canada, Toronto, ONT, M3N, 2V4

دفتر ترکیه

تلفن : ۰۰۹۰۵۲۴۶۷۱۰۰۳۷

آدرس : yurtanka / fidanlık mah  sağlık 1. sokak no:48 / çankaya / Ankara

دفتر شیراز

09039081201 - ۰۷۱۳۲۲۳۸۱۶۶
info@asmehr.com
www.asmehr.com
شیراز، خیابان ملاصدرا، خیابان اردیبهشت، جنب بانک رفاه، طبقه ۳ واحد ۵
شنبه تا پنجشنبه - 8:00-۲0:00
(جمعه تعطیل)

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید